فرماندار گتوند گفت: خبرنگاران دستگاه‌های اجرایی کم کار را نقد کنند و در کنار نقد تحلیل کنند و راهکارارائه دهند، تا به رفع مشکلات کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری غریبوند، فرماندار گتوند بیان داشت: خبرنگاران در کنار نقد منصفانه باید مسایل را به درستی تحلیل کرده و راهکار ارائه نمایند و تعداد خبرنگاران شهرستان گتوند محدود است، ولی با توجه به تجربه این خبرنگاران خبرها و مشکلات مردم به سرعت منتشر می شود.هرچه جلو می رویم اهمیت و جایگاه خبرنگار نمایان تر می شود.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همانطور که در گذشته به خوبی با خبرنگاران همکاری کرده است مشکلات و مطالبات این قشر را پیگیری کند.

خدری غریبوند عنوان کرد: اجرای پروژه اصلاح شبکه وطرح های آبرسانی شهرهای گتوند، صالح شهر،سماله،جنت مکان و ترکالکی،لایروبی برخی از زهکش های کشاورزی، پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران و متقاضیان طرح های اشتغال زایی، اجرا و پیگیری طرح های گردشگری، پیگیری طرح گاومیش داری 2 پیران و شهرک کشاورزی پادگان شهید باغبانی از جمله برنامه های انجام شده و در دست اجرا در این شهرستان می باشند.

انتهای پیام/م

تجلیل از خبرنگاران گتوند در 17 مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.