فوتسالیست‌های ارژن با مشکلات مالی، گام به دیدار مقابل اهورا بهبهان می‌گذارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ارژن در هفته پنجم از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه هجدهم مردادماه در سالن شهید ابوالفتحی میزبان اهورا بهبهان خواهند بود.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که حمید کمالی سرمربی ارژن از وضعیت مالی نامناسب این تیم گلایه‌مند است.

کمالی در آستانه بازی با اهورا گفت: متاسفانه اصلا شرایط خوب نیست، بازیکنان بعد از چند هفته سخت ودشوار چشم انتظار یکسری مسائل بودند که این اتفاق نیفتاد و دو بازیکن درخواست جدایی به صورت توافقی دادند و بنده بعنوان سرمربی جلوی پیشرفت بازیکنم را نمیگیرم.

وی اضافه کرد: متاسفانه اصلا برای این بازی تمرکز نداریم و درست است که حیدر علی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس زحمت کشیدند و قول پاداش دادند.

اما حقیقت چیزی فراتر از این مسائل است و تا بعد از بازی با اهورا بیش از این حرفی ندارم.

مرتضی کشاورز کاپیتان ارژن هم بیان کرد: امسال تیم خوبی را داریم و این موضوع در نتایج ۴ هفته گذشته کاملا مشهود است.
کشاورز با بیان اینکه مشکلات مالی تیم بازیکنان را آزرده خاطر کرده گفت: هواداران مطمئن باشند بازیکنان ارژن علی رغم داشتن مشکلات، با إرائه یک بازی خوب، ۳ امتیاز مسابقه با اهورا بهبهان را تقدیمشان خواهیم کرد.

تا پایان هفته چهارم نماینده فارس با ۲ برد، یک تساوی، یک شکست و هفت امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفته و اهورا بهبهان با یک تساوی، ۳ شکست، بدون برد و تنها یک امتیاز در انتهای جدول رقابت‌ها قرار گرفته است.

تیم ارژن در هفته چهارم با نتیجه ۲-یک میزبان خود شهروند ساری را مغلوب کرد و اهورا بهبهان با تساوی ۳-۳ مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی را متوقف کرد.

محمودرضا نصیرلو و محمد شرونی قضاوت دیدار ارژن شیراز و اهورا بهبهان را بر عهده خواهند داشت.
انتهای پیام/ر

گلایه سرمربی ارژن از وضعیت مالی نامناسب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.