فرمانده انتظامی استان همدان گفت:800 میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای سال تاکنون در استان کشف شد.

800 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح،فرمانده انتظامی استان همدان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: بحمدالله با تلاش های شبانه روزی همکارانم در مجموعه انتظامی استان، شاهد امنیت مطلوبی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد ایجاد توطئه های مختلف در کشور هستند اظهار داشت: مردم باید با قدرت مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند تا بتوانیم از کارشکنی دشمنان در حوزه های مختلف به راحتی عبور کنیم.

کامرانی صالح اضافه کرد: دشمنان طی چند سال اخیر به دنبال تضعیف اقتصاد کشور بوده اند که با لطف الهی و تدابیر به موقع و حمایت های مردم، این حربه دشمنان ناکام مانده و مخالفان این نظام مقدس هرگز به اهداف شوم خود نرسیده اند.

وی ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی دشمن، کشور بیش از هر چیز دیگری به اتحاد وحدت نیاز دارد و مسئولان نیز باید با هرگونه تخلفی که در این حوزه صورت می گیرد به شدت برخورد کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به افزایش 15 درصدی کشف کالای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 800 میلیارد ریال کالای قاچاق و همچنین یک هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شده است.

انتهای پیام/ ش

کشف کالای قاچاق در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.