رئیس ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان گفت :ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان تنها ستاد در سطح کشور با این نام و فعالیت می باشد.

اولین و تنها ستاد در کل کشور با نام  ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   حسین مشایخی رئیس ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: ستاد احیای سیره رضوی از سال ۸۸ بعنوان اولین ستاد با این نام و فعالیت در جنوب کرمان راه اندازی شد.

وی افزود:ستاد احیای سیره رضوی جنوب کرمان تنها ستاد مردمی با این نام در کل کشور است و از آنجا که این ستاد تمام برنامه های خود را به نیت امام رئوف، با همکاری موسسه جوانان رضوی آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی در کل کشور و دنیا برنامه های فرهنگی خود را به صورت مردمی همچون سایر نقاط کشور و دنیا دنبال می کند، جنوب کرمان نیز هم چون سایر نقاط هر سال میزبان کاروان زیر سایه خورشید می باشد.

مشایخی تصریح کرد:کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت هرسال فعالیت خود را به شکل های مختلف ارائه می کند و برنامه های امسال این کاروان در بیش از ۷۰۰ شهر و ۱۵ کشور دنیا دنبال شد.

حسین مشایخی گفت:این فعالیت اجتماعی بسیار جالب با رویکردی مثبت و نگاه اجتماعی فعالیت خود را با دیدار از خانواده های نیازمند،خانواده های شهدا و خانواده های زندانیان و همینطور بیماران نیازمند ارائه می دهد.

وی افزود:پس از این دیدارها مشکلات این خانواده های نیازمند از طریق ستاد بررسی و رسیدگی شده و درنهایت مشکل برطرف می شود.

حسین مشایخی با اشاره به اینکه هدف اصلی کاروان زیر سایه خورشید رفع مشکلات نیازمندان می باشد تصریح کرد: در سال های قبل چند خانواده نیازمند از طریق کاروان زیر سایه خورشید صاحب خانه شده و چندین خانواده، نیازمند لوازم خانگی از قبیل وسایل سرمایشی بودند که مشکل آنها نیز رفع شده است.

رئیس ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان گفت: امسال شاهد ضمانت و رفعت امام رضا علیه السلام نسبت به اعدام یکی از مجرمین قتل عمد در زندان جیرفت بواسطه اردات خانواده مقتول به امام رضا علیه السلام در زندان بودیم وتاکنون دو زندانی به برکت کاروان زیر سایه خورشید در جنوب کرمان از اعدام نجات پیدا کردند.

حسین مشایخی اظهار کرد: برگزاری جشن میلاد امام رضا که هر ساله در جنوب کرمان با استقبال پرشور مردم برگزار می‌شود امسال نیز پرشور تر از همیشه با حضور خادمین امام رضا و مسئولان و مردم در این منطقه برگزار شد و تمام هزینه های این جشن از کمک های مردمی تهیه شد.

رئیس ستاد احیای سیره رضوی در جنوب کرمان از مسئولان ،نهاد ها ،ادارت و مردمی که به صورت خود جوش ما را در انجام این فعالیت و رسالت مهم فرهنگی همراهی کردند تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار