معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد گفت: ۴هزار بازرسی از بازارهای منطقه آزاد اروند انجام‌ شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛علی موسوی معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به اینکه بازارها در کشور با مشکل و بی‌رونقی روبه‌رو هستند بازارهای منطقه آزاد اروند وضعیت خوبی دارد و از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار مورد بازرسی از این بازارها انجام‌ شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون چندین جلسه ستاد تنظیم بازار به‌صورت مرتب و دوره‌ای برگزار شد و نظارت بر عرضه مایحتاج مردم یکی از موارد مهم مطرح‌ شده در این جلسات بود.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد گفت: علی‌رغم وجود مشکلات در مورد کالاهای مختلف در کشور با درایت و تدبیری که اتاق‌های اصناف و نهادهای مرتبط داشتند بازار آرامی را در منطقه آزاد اروند تجربه کردیم.

موسوی افزود: با توجه به اینکه بازارها در کشور با مشکل و بی‌رونقی روبه‌رو هستند وضعیت بازارهای آبادان و خرمشهر وضعیت خوبی دارد.

وی گفت: محدودیت‌هایی را برای خروج مرغ و گوشت ایجاد کردیم و در حال حاضر و طبق گزارشات رسیده، وضعیت گوشت و مرغ و ماهی در منطقه خوب است.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌ و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: بیش از 140 تن میوه در شب عید نوروز جذب بازار شد و علی‌رغم وجود گردشگران در بازار با کمبود کالا روبه‌رو نبودیم.

موسوی با بیان اینکه بازرسی‌ها و گشت‌های مشترکی نیز داشتیم و خوشبختانه نظارت ما بر بازار مستمر است گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار مورد بازرسی در بازارهای منطقه آزاد اروند انجام‌ شده است و نظارت بر انبارهای کالا را نیز با توجه به سامانه‌ای که داریم انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ د

وضعیت بازارهای منطقه آزاد اروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.