سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از انفجار در مجتمع ورزشی در خیابان سئول و فوت 3 نفر خبر داد.

انفجار در یک مجتمع ورزشی در خیابان سئول/ 3 کارگر فوت کردندسیدجلال ملکی سخنگوی آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:ساعت 20:37 دقیقه امشب یک مورد حادثه انفجار در یک مجتمع بزرگ ورزشی در خیابان سئول به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 2 ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

وی افزود: در قسمت تاسیسات یکی از ساختمان‌های این مجتمع ورزشی که 300 متر مربع وسعت داشت، کارگران در حال کار بر روی چیلرها و مخازن بودند که به یک باره انفجاری در یکی از مخازن رخ می دهد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: البته انفجار منجر به شعله‌ور شدن محل و آتش سوزی و تخریب ساختمان نشده اما تمام شیشه‌های ساختمان تخریب شده بود.

ملکی ادامه داد: به علت شدت انفجار متاسفانه هر 3 کارگری که در ساختمان در حال کار بر روی چیلر‌ها و مخازن بودند و بین 30 تا 60 سال سن داشتند در همان لحظات ابتدایی انفجار جان خود را از دست دادند.

وی گفت: محل ایمن سازی و برای تعیین علت حادثه تحویل کارشناسان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر نصیری67
۲۱:۳۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
اون شخص با اینکه میدونی 3 نفر تو این انفجار جان باختند و خانوادهاشون داغدار شدن هیچ اشاره ای به این موضوع و کشته شدن افراد نمیکنی کاملا مشخصه بویی از انسانیت نبردی و حادثه برای هر کسی ممکنه پیش بیاد.
درسته باید بررسی دقیق بشه ولی جان مردم خیلی مهم تر هستش.
بنده هم به نوبه خودم به خانواده های محترم داغدیده تسلیت میگم و خدا بهشون صبر بده.
دعا میکنم از این اتفاقات تلخ برای هیچکس پیش نیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
بنده بارها گفتم بازهم میگم. این آتش سوزی ها و این انفجارها خیلی مشکوک هستن این روزها در بسیاری از شهرها و نقاط مختلف کشور دچار آتش سوزی و انفجار میشه که باید به وسیله ی نهادها خیلی با دقت بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
چه ربطی داره محل کار بنده هم خیلی از این مخزنها و دیگهای بزرگ بخار هست اگه حواسمون نباشه بر پوسیدگشون و نحوه کار کردشون هر روز احتمال انفجارشون هست ( ضمنا تسلیت عرض می نمایم به خانواده محترمشون روحشون شاد کاش این اتفاق رخ نمیداد
در ضمن همه چیز را امنیتی جلوه ندهید واسه ارامش ملت خوب نیست
آخرین اخبار