قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات درباره ماجرای یک جشن به وزیر ورزش و جوانان تذکر داد.

ماجرای تذکری که وزیر ورزش به خاطر بک جشن دریافت کرد! +فیلمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در خصوص در اختیار قرار ندادن سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به "جشن ۵سالگی دکترسلام با محوریت پیگیری مشکلات اقتصادی مردم" در صحن مجلس به وزیر ورزش تذکر داد.

متن تذکر داده شده را در ذیل بخوانید:

اجتماعات سیاسی، صنفی قطعا از مصادیق افزایش شور و نشاط اجتماعی است، بخصوص جایی که عده ای جوان دانشجو بخواهند دور هم جمع شده و در چارچوبهای مشخص به بیان نظرات خود درباره شرایط روز کشور بپردازند. دولت نیز باید در عمل شرایطی را فراهم کند تا این شور و نشاط اجتماعی در جامعه و به خصوص در بین جوانان بیش از پیش افزایش یابد.

اما متاسفانه هفته گذشته شاهد بودیم که وزارت ورزش و جوانان که از قضا باید حامی برنامه‌هایی از این دست باشد با برگزاری مراسم یک رسانه دانشجویی یعنی جشن پنج سالگی مجموعه طنز دکترسلام که قرار بود امسال با محوریت پیگیری مشکلات و معضلات اقتصادی برگزار شود؛ مخالفت کرد؛ آنهم با بهانه ای عجیب تحت عنوان «استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ورزشی و جلوگیری از بروز آسیب‌های فیزیکی به سالن‌های تخصصی ورزشی». بهانه ای که مصادیقِ بر خلاف آن به دفعات در سال‌ها و ماه‌های قبل تکرار شده بود.

ماجرای تذکری که وزیر ورزش به خاطر بک جشن دریافت کرد! +فیلم

از وزیر دولتی که ریاست آن بارها به نبستن دهان منتقدان اشاره کرده و صراحتا در سخنرانی مراسم تنفیذش از بستن دهان منتقدان به خدا پناه برده بود، اصلا انتظار نمی رفت چنین برخوردی را با رسانه ای دانشجویی داشته باشد. آقای سلطانی فر شما وزیر دولتی هستید که از خشک شدن رودخانه‌های امید و نشاط مردم در زمان انتخابات دم می زد و وعده می داد که اگر ما توسط مردم انتخاب شویم، دوباره مایع حیات انسان‌ها و جامعه در کشور جریان می‌یابد. اما متاسفانه امروز شاهد هستیم که درب استادیوم ورزشی آزادی به روی «میتینگ انتخاباتی آقای روحانی» و «جشن دوقلو‌های ایران» و «همایش سراسری معتادان بهبود یافته» باز است اما همان درب توسط مجموعه تحت مدیریت شما به روی جمعی از دانشجویان پرشور، انقلابی و اثرگذار این مملکت بسته می‌شود. اگر اسم این کار بستن دهان منتقد و خشکاندن رودخانه امید و نشاط جوانان نیست، پس چیست؟

در پایان شما را ارجاع می دهم به مصوبه جلسه هیئت دولت در بیستم خردادماه گذشته که مطابق آن ورزشگاه آزادی به عنوان یکی از مکان های برگزاری تجمعات مصوب شده است. لذا حالا که به وعده های انتخاباتی ریاست دولت بی توجهید، خواهشمندیم دست کم به مصوبات هیئت دولت پایبند باشید.

منبع:خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/

تذکر نماینده مشهد به وزیر ورزش‌ و جوانان در پی ممانعت از برگزاری جشن ۵ سالگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
نتیجه چی شد؟ دادن یا ندادن بالاخره
آخرین اخبار