نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دنیا گرفتار بیماری های دل، دین و فرهنگ شده است، گفت: برخورد با این انحرافات و فتنه ها با گزارش های موردی نتیجه بخش نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ظهر چهارشنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان، گفت: فقر و تنگدستی از بلاهایی است که انسان را دچار سرگردانی و گرفتاری می کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد با اراده فقر را هضم می کنند و با عزت نفس و قناعت آن را بروز نمی دهند، افزود: مرض فرهنگی از بدترین بلاهایی است که انسان دچار آن می شود.

آیت الله با اشاره به اینکه دو نوع فقر شخصی و فقر اجتماعی وجود دارد، اظهار کرد: فقر اجتماعی و بیماری فرهنگی از جمله موضوعاتی است که باید توجه ویژه ای بر آن شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دور هم جمع شدن در کارگروه ها به دلیل برطرف کردن مسائل فراگیر است و با گزارشات موردی راهی از پیش نخواهد رفت، عنوان کرد: هر مسئله ای باید به بخش مربوطه واگذار شود و سپس با کارشناسی درست و دقیق یک گزارش جمعی جهت مبارزه با فقر اجتماعی ارائه شود.

وی ادامه داد: امروز انحراف ها، عقیده های فاسد، انواع سوء استفاده ها و ایجاد فتنه ها نه تنها به یک مسئله اجتماعی بلکه به عنوان یک خطر جهانی و بین المللی در دنیا به وجود آمده است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه امروز دنیا گرفتار بیماری های دل، دین و فرهنگ شده است، عنوان کرد: برخورد با این انحرافات و فتنه ها با گزارش های موردی موثر نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تا هرچه انسان فاسد در جامعه وجود داشته باشد جبهه مقابل نیز باید حاضر باشد، اظهار داشت: امروزه نقش خبرنگاران در مسائل اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به اینکه بازتاب اخبار یک خبرنگار مسئولیت آفرین است لذا خبرنگاران باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند، افزود: خبرهایی که منتشر می شود باید برای جامعه مفید باشد و مردم را دچار ناامیدی و هراس نکند.

انتهای پیام/ ط آ

مرض فرهنگی از بدترین بلاهایی است که انسان دچار آن می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.