تیم فوتبال استقلال خوزستان برای دیدار با شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک محروم دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر درحالی پنج شنبه هفته جاری ( 18 مرداد ) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود که آبی های خوزستان با کسب یک امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند و سرخپوشان پایتخت با 6 امتیاز صدرنشین هستند.

استقلال خوزستان برای دیدار با شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک محروم ( وحید نامداری ) دارند و به جزء او داریوش یزدی می تواند از تمامی بازیکنانش استفاده کند. البته یونس دلفی، ستاره جوان استقلالی ها هم به دلیل حضور در تیم ملی امید از ابتدای لیگ غایب است و تا هفته هفتم نمی تواند برای آبی ها به میدان برود.

البته سرخپوشان تهرانی هم محرومی ندارند و کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده 2 بازیکن مصدوم این تیم هستند که با صلاحدید کادرفنی می توانند مقابل آبی پوشان دیار کارون بازی کنند.

همچنین با توجه به اتفاقات رخ داده در هفته دوم لیگ، میان تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان، شورای تامین حساسیت زیادی روی این بازی دارد و قرار است با توجه به شرایط، درصد حضور هواداران 2 تیم را مشخص کند. به طور معمول در رقابت های لیگ، تعداد هواداران تیم میزبان 90  درصد و تیم میهمان 10 است که با توجه به حضور هواداران پرسپولیسی در خوزستان، به این 10 درصد اضافه خواهد شد.

یعقوب پیری، سرپرست تیم استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران، پنج شنبه هفته جاری ( 18 مرداد ) از ساعت 20:30  در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: طالقانی: گروه ملی قصد صرف هزینه برای باشگاه استقلال خوزستان را ندارد


انتهای پیام/

آبی ها با یک محروم مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار