یک مقام مسئول گفت: با توجه به ثبات نرخ مرغ زنده درب مرغداری، اما مرغ آماده به طبخ با نرخ های دلخواه در خرده فروشی ها عرضه می شود.

روز فوری/فروش مرغ با نرخ های دلخواه در خرده فروشی ها/نیازی به واردات مرغ نداریممحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت نرخ مرغ در بازار اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 6 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 9 هزار و 200، میادین میوه و تره بار 9 هزار و 790 تومان است.

به گفته وی با وجود ثبات قیمت مرغ زنده، اما مرغ آماده به طبخ با نرخ های دلخواه از 9 هزار و 200 تا بالای 11 هزار تومان در بازار عرضه می شود که انتظار می رود مسئولان ذی ربط نظارت کافی را بر مغازه های خرده فروشی داشته باشند.


بیشتر بخوانید: انتقاد مرغداران نسبت به ابلاغیه ستاد تنظیم بازار


یوسفی نرخ کنونی مرغ را واقعی دانست و افزود: البته با شرایط کمبود دان در بازار پیش بینی می شود که درآینده ای نزدیک تولید مرغ کاهش یابد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه نیازی به واردات مرغ نداریم، بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی تولید تنها از مسئولان انتظار می رود که دان مورد نیاز مرغداران را تامین کنند تا تولید مرغ با کاهش روبرو نشود.

وی در پایان نرخ هر کیلو ذرت تحویل به مرغداران را یک هزار و 350 و کنجاله سویا 2 هزار و 700 تومان اعلام کرد و افزود:  اگرچه این نرخ  در مقایسه با هفته اخیر تفاوتی نداشته ، اما در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

افزایش 100 درصدی قیمت نهاده های دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
الحمدالله نیازی به واردات هیچی نداریم تومملکت هم چیزی نداریم مردم بسوزند وبسازند هر چی هم داریم صادر میکنیم
آخرین اخبار