حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با حضور در محل فدراسیون کشتی با رسول خادم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان دیروز (دوشنبه) و با حضور در محل فدراسیون کشتی با رسول خادم رئیس و رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی دیدار کرد.

در این جلسه مواردی همچون برگزاری مسابقات و اردوها به میزبانی استان کردستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برگزاری رقابت عمومی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان در 4 وزن

رقابت های عمومی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور روزهای 17 تا 20 مردادماه در 4 وزن در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
رقابت های عمومی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور امسال بدون محدودیت و با برگزاری مسابقات به صورت هر وزن در یک روز از روز 10 مردادماه در حال برگزاری است.
بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان 65 کیلوگرم کشتی آزاد و 87 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 17 و 18 مردادماه و رقابت های اوزان 70 کیلوگرم کشتی آزاد و 82 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز روزهای 19 و 20 مردادماه برگزار می شود.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور 4 شهریور آغاز می شود

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور (انتخابی تیم ملی) روزهای 4 تا 6 شهریور ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران "شهید معتمدی" برگزار می شود.

معرفی اعضای کمیته فنی رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور

رقابت های کشتی ساحلی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان قهرمانی کشور روز پنج شنبه 18 مردادماه در شهر بندر گز استان گلستان برگزار می شود.
فردین معصومی، عزیز واگذاری و رضا شاه منصوری به عنوان اعضای کمیته فنی این مسابقات معرفی شدند.


بیشتر بخوانید:واکنش شهردار تهران به گلایه کشتی گیران


انتهای پیام/

اخبار کوتاه از کشتی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار