عضو شورای شهر اهواز گفت: کارگاه‌هایی ساختمانی که در حال ساخت و ساز هستند سواره‌رو ها را اشغال کرده‌اند و مردم در تردد با مشکل مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حسین حیدری، عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: کارگاه‌هایی ساختمانی که در حال ساخت و ساز هستند طبق ضوابط شهرسازی اجازه دارند حداکثر یک‌دوم پیاده‌رو را اشغال کنند اما در حال حاضر نه تنها یک‌دوم پیاده‌رو بلکه سواره‌رو را نیز اشغال کرده‌اند و مردم در تردد با مشکل مواجه شده‌اند.

وی افزود: علی‌رغم تذکراتی که در خصوص اشغال پیاده‌روها توسط کارگاه‌های ساختمانی به شهرداری داده می‌شود، شهرداری در این زمینه برخورد جدی ندارد و همچنین پروانه ساخت 2 ساله دارند اما به دلیل مشکلات خاصی چند سال نیمه‌کاره باقی مانده‌اند و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده‌اند.

حیدری عنوان کرد: برخی از وظایف اجراییات برخورد با دست‌فروشان، برخورد با اشغال پیاده‌روها و برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز و خودروهای دوره‌گرد است اما می‌بینیم در همه این موارد در سطح شهر مشکل داریم.

عضو شورای شهر اهواز گفت: خودروهای دوره‌گرد شهر اهواز را قرق کرده‌اند و در بعضی نقاط تا حدی ترافیک ایجاد می‌کنند که تردد با مشکل مواجه می‌شود.

انتهای پیام/م

سد معبر کارگاه های ساختمانی برای مردم

برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.