دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: درصورت احراز تخلف سازندگان مسکن مهر دستگاه قضایی قاطعانه و بدون اغماض با تضییع کنندگان حقوق مردم برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیدمهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند به مدیران یکی از تعاونی مسکن مهراین شهرستان هشدار داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به حل مسائل و مشکلات تعاونی مسکن مهر اقدام کنند و در غیر این صورت دستگاه قضایی قاطعانه و بدون اغماض با تضییع کنندگان حقوق مردم برخورد جدی خواهد کرد.

 قویدل  اظهار کرد: با توجه به تخلفات صورت گرفته دریکی از تعاونی‌های مسکن مهر و نارضایتی و تجمعات متعدد شمار زیادی از اعضا و در راستای احقاق حقوق عامه و رسیدگی به شکایات مردمی به مدیران تعاونی متخلف و نهاد‌های ذی ربط، هشدار‌های لازم داده شده است.

این مقام قضایی با تاکید بر اینکه باید نظارت‌ها در ساخت و ساز‌ها صحیح باشد، افزود :معضلی که متاسفانه در بخش عمران و مهندسی وجود دارد تخلفات مهندسی و امضاء فروشی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند یاد آور شد :تاکنون جلسات متعددی در قالب کارگروه حفظ حقوق عامه بمنظور بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر با حضور فرماندار و جمعی از قضات ومسئولین اجرایی، اعضا و مدیر عامل یکی از شرکت‌های تعاونی مسکن مهر برگزار و در پایان با حضور اعضاء جلسه، تصمیماتی برای حل مشکلات مسکن مهر اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ی

امضا فروشی مهندسان ساختمان در زرند

برچسب ها: مسکن ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار