مهاجم نیجریه‌ای مدنظر سرمربی تیم فوتبال استقلال به زودی قراردادش را با آبی پوشان پایتخت امضا می‌کند.

الحاجى گرو و امضاى قرارداد با استقلالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الحاجى گرو مهاجم نیجریه اى مدنظر باشگاه استقلال شب گذشته «دوشنبه» وارد ایران شد تا مذاکرات نهایى با مدیران این باشگاه برای حضور در ترکیب آبی پوشان را انجام دهد.

این بازیکن امروز در تست هاى پزشکى ایفمارک شرکت خواهد کرد تا پس از تایید قرارداد نهایى او امضا شود.

با توجه به مذاکراتى که مدیران باشگاه استقلال روزهاى گذشته با الحاجى داشته اند توافقات نهایی حاصل شده و این بازیکن فقط باید قرارداد نهایى خود را با استقلالى‌ها امضاکند.

قرارداد الحاجى با استقلال ۲ ساله خواهد بود.

پورعلى گنجى در لیست استقلال

مدیران باشگاه استقلال به دنبال جذب یک مدافع هستند که در این میان نام پورعلى گنجى در لیست استقلال دیده مى شود، اما با توجه به پیشنهادهای پیش رو این بازیکن، جذب پورعلی گنجی توسط استقلالى‌ها غیرممکن به نظر می رسد.

استقلال و شکایت از تیام به فیفا

با توجه به اینکه گفته شده تیام با باشگاه عجمان قرارداد امضا کرده است، مدیران باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا آى تى سى مهاجم سنگالى را صادر نکنند و از این بازیکن و باشگاه عجمان به فیفا شکایت کنند. استقلالى‌ها در نظر دارند سرنوشت مهدی طارمى را براى تیام و باشگاه مورد نظر رقم بزنند.

پیراهن جابر ٣ رقیب پیدا کرد

با توجه به اینکه جابر انصارى در لیست وینفرد شفر قرار ندارد، این بازیکن و مدیران استقلال به دنبال راه حل جدایى برای انصاری هستند و در همین راستا پیراهن شماره ١١ جابر تا به اینجا ٣ خواهان دارد.

مرتضى تبریزى، طارق همام و مهدى قائدى، سه بازیکنى هستند که قصد دارند پیراهن شماره ١١ استقلال را به تن کنند.

حضور الحاجى گرو در ايفمارك

الحاجى گرو امروز صبح پس از حضور در باشگاه استقلال براى انجام تست هاى پزشكى راهى ايفمارك شد تا پس از تاييديه پزشكان قرارداد نهايى خود را با آبى پوشان امضا كند.
توافق نهايى ميان باشگاه استقلال و الحاجى گرو انجام شده و اين بازيكن مشكلى براى پيوستن به جمع آبى پوشان ندارد.


طارق همام راهى ايران مى شود

طارق همام بازيكن عراقى تيم فوتبال استقلال كه به تازگى قرارداد ٣ ساله خود را با آبى پوشان امضا كرده، قرار است تا يكى دو روز آينده خود را به تمرينات استقلال برساند.

شماره ٧ و ١١ بر تن تبريزى و نيوماير

طبق هماهنگى ها قرار است نيوماير پيراهن شماره ٧ و مرتضى تبريزى مهاجم جديد آبى پوشان با پيراهن شماره ١١ براى استقلال به ميدان برود.

وريا به بازى تراكتورسازى مى رسد

در حالى كه مطرح شده وريا غفورى بازيكن تيم فوتبال استقلال از آسيب ديدگى برخوردار است اما اين بازيكن با انجام فيزيوتراپى مشكلى براى مقابل تراكتورسازى در هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر ندارد.

فيليپ به استقلال بر مى گردد

با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است فيليپ به كادر فنى تيم فوتبال استقلال اضافه شودمربى بدنساز آلمانى نيز در صفحه اجتماعى از حضور دوباره در استقلال سخن گفته است


بیشتر بخوانید: همبازی سامان قدوس در استقلال/قرارداد تبریزی امضا شد

حضور ساموئل اتوئو در استقلال تکذیب شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار