مسئولان فدراسیون دوومیدانی با توجه به رکوردهای ضعیف قنبرزاده با مربی او قطع همکاری کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود پاییز سال گذشته بود که مسئولان فدراسیون دوومیدانی و اعضای سازمان تیم های ملی پس از مذاکرات انجام شده با «یوگنی زالگارولکا» مربی اهل کشور روسیه توافق کردند، او تا پایان بازی های آسیایی جاکارتا هدایت قنبرزاده را عهده دار شود.

اکنون پس از گذشت هشت ماهه از همکاری پرنده تیم ملی کشورمان با «زاگارولکا» با توجه به رکوردهای ضعیف این ورزشکار در مسابقات و اتمام قرارداد این مربی به همین دلیل مسئولان فدراسیون تمایلی به ادامه همکاری با این مربی نشان ندادند.

این در حالی است که قنبرزاده حدود چند ماهی در کمپ ملی مسکو زیر نظر زاگارولکا تمرین کرد اما با وجود هزینه های گزافی که فدراسیون برای او انجام داد و شرکت در رقابت های برون مرزی ولی نتوانست از فرصت طلاییش که نصیبش شده استفاده کند و نظر اعضای سازمان تیم های ملی را برای جاکارتا جلب کند.

حال باید منتظر ماند و دید پس از بازی های آسیایی مسئولان فدراسیون دوومیدانی دوباره حاضر می شوند برای قنبرزاده مربی خارجی جذب کنند یا خیر؟

گفتنی است روز شنبه ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان برای بازی های آسیایی جاکارتا اعلام شد اما در این میان نامی از کیوان قنبرزاده نبود.


بیشتر بخوانید: تمدید قرارداد با مربیان خارجی دوومیدانی در هاله ای از ابهام!


انتهای پیام/

قرارداد مربی قتبرزاده تمدید نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار