رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: سامانه‌های انتخاب رشته به تدریج از اواخر هفته بارگزاری می‌شوند.

آغاز انتخاب رشته دانشگاه آزاد از اواخر هفته/ دفترچه راهنمای رشته‌های با آزمون فردا منتشر می‌شودامیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره زمان شروع انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 97 اظهار کرد:  در تلاش هستیم تا از اواخر هفته سامانه‌های مربوط به انتخاب رشته که شامل کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کاردانی و دوره‌های با سوابق تحصیلی است، به تدریج روی سایت  بارگزاری شوند.

وی ادامه داد: امروز دفترچه انتخاب رشته پذیرش با سوابق تحصیلی روی سامانه دانشگاه آزاد قرار گرفت و فردا هم دفترچه انتخاب رشته با آزمون روی سایت قرار می‌گیرد.

تغییر در نحوه پذیرش دانشجویان با سوابق تحصیلی

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درباره وجه تمایز آزمون امسال نسبت به سال گذشته بیان کرد: پذیرش بدون آزمون در دانشگاه آزاد مبتنی‌ بر سوابق تحصیلی خواهد بود و داوطلبانی که معدل بالاتری کسب کرده باشند، شانس قبولی در رشته‌های بهتری را خواهند داشت در حالی که پیش از این پذیرش بدون ضابطه بود به ویژه در رشته های پرطرفدار هر داوطلبی که زودتر اقدام به ثبت نام می‌کرد، امکان انتخاب رشته بهتری داشت.

شاهانی تصریح کرد: این هدف به منظور توسعه کیفی دانشگاه، اجرای قانون و عدالت آموزشی است که از سیاست‌های اصلی محسوب می‌شود، مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.