مدیر‌عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 9 کشور گفت : 78 مرکز در استان کرمانشاه گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری می کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر‌عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 9 کشور گفت: 318 میلیارد و 590 میلیون تومان از مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه پرداخت شده و مابقی آن تا کمتر از یک‌ماه آینده پرداخت می‌شود.

مظفر رحیمی مدیر‌عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 9 کشور گفت : 572 هزار و 824 تن گندم از اردیبهشت‌ماه سال جاری تا کنون از مزارع استان کرمانشاه برداشت شده است.

وی گفت : 78 مرکز در استان کرمانشاه خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را برعهده دارد.

وی به راندمان تولید گندم‌های بالای استان اشاره و بیان کرد: تولیدات گندم امسال از نظر کمیت و کیفیت خیلی خوب بود و گندم‌های خریداری شده در مراکز ذخیره‌سازی استاندار سطح استان ذخیره شده است.

رحیمی اضافه کرد: براساس دستورالعمل‌های اعلامی از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی کشور، گندم‌های خریداری شده به سایر استان‌های مورد هدف که براساس ضوبط و قوانین برای ما تعریف شده ارسال می‌‌شود.

این مسؤول از پرداخت 318 میلیارد و 590 میلیون تومان از مطالبات گندمکاران استان خبر داد و گفت: این مبلغ تقریبا برابر با 50 درصد از مطالبات کشاورزان بوده و مابقی آن هم تا کمتر از یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: امسال 19 هزار و 948 تن کلزا از کلزاکاران استان خریداری شده که بیشتر مبلغ خریداری پرداخت شده و تنها مبلغی جزیی باقیمانده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تولیدات گندم امسال از نظر کمیت و کیفیت خیلی خوب بود

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.