دادستان ساری از تشکیل ۴۸ فقره پرونده تخلف شهرداری‌های استان در دادستانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید یونس حسینی عالمی دادستان ساری در نشست خبری از تشکیل ۴۸ فقره پرونده تخلف شهرداری‌های استان در دادستانی خبر داد و گفت: ۵۵ فقره تخلف نیز مربوط به ادارات استان در شهرستان‌ها است که مشغول رسیدگی است.

وی با اشاره به گزارش تخلف مالی سازمان عمران شهرداری ساری، افزود: متهمان این پرونده مشخص شده اند.

حسینی عالمی با بیان اینکه پرونده ارسالی از سوی سازمان بازرسی در خصوص تخلف مالی در دست بررسی است، گفت: بدون تعارف در حال رسیدگی پرونده تخلف مالی شهرداری ساری هستیم و افراد خاصی نیز احضار و برای آنان تامین قرار مناسب صادر شده است.

دادستان ساری افزود: موضوع گزارش سازمان بازرسی مربوط به سازمان عمران شهرداری است.

وی با بیان اینکه نباید خدمات شهرداری ساری را نادیده گرفت، گفت: بازرس محترم اشراف کامل به پرونده گزارش تخلف شهرداری دارد و متهمان نیز مشخص شده اند.

حسینی عالمی با اشاره به اینکه تحت فشار در خصوص این پرونده نیستیم، افزود: شهردار ساری نیز معتقد است که دستگاه قضایی وظیفه دارد با هرمسئول و مقامی درهر رده‌ای که مرتکب تخلف شده برخورد قاطع و قانونی کند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از مسئولان شهرداری احضار نشده اند، گفت: اگر نیاز به تحقیقات بیشتر باشد مسئولان شهرداری نیز احضار می‌شوند، ولی تاکنون نیاز نبوده است.

دادستان ساری درباره شایعات دستگیری یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس و فرزندش در ارتباط با اختلال بازار، افزود: خبر دستگیری نماینده مجلس و پسرش کذب است واین نماینده‌ای که اسمش مطرح شده است؛ اصلا فرزند پسر ندارد و این موضوع صحت ندارد.

وی از مسائل زیست محیطی، حفاظت منابع طبیعی، جرائم خشونت آمیز، مفسدان اقتصادی، سواحل و شناگاه‌ها بعنوان مهمترین دغدغه حوزه قضایی استان یاد کرد.

دادستان ساری از پیگیری‌های قضایی در خصوص برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه از بستر و معادن مسیر هراز هم خبر داد و گفت: در پی نشست‌هایی با مدیران محیط زیست، منابع طبیعی و صنعت، معدن و تجارت از بهره برداری غیر مجاز متخلفان جلوگیری شد.
انتهای پیام/آ


رسیدگی به پرونده تخلف مالی شهرداری ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار