یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید انواع فعالیت‌های حسابرسی را به راحتی انجام داد.

به کمک این سامانه فعالیت‌های حسابرسی و حسابداری خود را مدیریت کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در شرکت‌های دانش بنیان است که سبب رشد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت آپی بپردازد.

در گذشته برای انجام فعالیت‌های حسابداری نیاز به چندین نرم‌افزار بود اما به تازگی  یکی از استارت‌آپ‌ها سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن می‌توان  انواع فعایت‌های حسابداری را به شیوه‌ای نوین انجام داد؛ در این سامانه تمام سیستم‌های قدیمی برای انجام فعالیت‌های حسابداری را فراموش شده‌اند و روش‌هایی نوین جایگزین شده‌اند؛  این نرم‌افزار همه این قابلیت‌ها و ویژگی ها را در کنار یکدیگر دارد و بدون محدودیت می‌توان از تمام امکانات استفاده کرد

حسابرسی   آسان و مدرن در سیستم‌های جدید 

در این سامانه می توان تمامی فعالیت‌های مربوط به حسابداری را انجام داد یعنی گزارشات انبار را دریاف کرد و به هر یک از فایل‌های پرداخت هم دسترسی داشت.

همچنین در این سامانه قسمت مخصوصی برای خزانه‌داری انتخاب شده  است  و  صاحبان حساب می‌توانند گردش‌های اخیر حساب خود را به راحتی چک کنند و اطلاعات لحظه به لحظه ای آن را  داشته باشند.

همچنین در این نرم افزار مشاوره‌های مالی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار دارند و صاحبان سرمایه با مراجعه به  این بخش می‌توانند همه فعالیت‌های مالی خود را بدون ریسک انجام دهند.

انتهای پیام /

برچسب ها: استارت‌آپ ، مخترعان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار