فرمانده انتظامی استان البرز از کشف انبار دارو‌های قاچاق ایرانی و خارجی تاریخ مصرف گذشته در منطقه کلاک به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی انبار دپوی دارو‌های قاچاق ایرانی و خارجی تاریخ مصرف گذشته در منطقه کلاک به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار محمدیان در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انبار دپوی دارو در منطقه کلاک، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و عوامل اداره تعزیرات حکومتی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این انبار، مقادیر قابل توجهی داروی ایرانی و خارجی که به صورت غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط قانونی نگهداری و توزیع می‌شد، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: این دارو‌ها شامل ۵ میلیون و ۴۶۲ هزار عدد انواع داروی ایرانی، یک میلیون و ۲۹ هزار عدد انواع داروی خارجی و ۹۸ هزار و ۳۰۵ عدد انواع داروی تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۵۰ میلیارد و ۷۸۳ میلیون و ۸۱۵ هزار ریال بود.

سردار محمدیان در خاتمه گفت: در این عملیات، یک متهم دستگیر، ۷ دستگاه خودرو کامیونت حمل داروی قاچاق توقیف و انبار مذکور نیز پلمب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار