اردوی آماده سازی ملی پوشان قایقرانی آب‌های آرام که قرار بود در تایلند برگزار شود، لغو شد.

لغو اردوی تایلند ملی پوشان قایقرانی آب‌های آرامبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛کمتر از 2 هفته تا آغاز بازی های آسیایی جاکارتا- پالمبانگ باقی مانده است و تیم های اعزامی در حال آماده سازی خود برای درخشش در این بازی ها هستند. تیم قایقرانی آب های آرام نیز برای آماده سازی خود در نظر داشت قبل از اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا، اردویی در کشور تایلند برگزار کند. اما کشور تایلند که در ابتدا با این اردو موافقت کرده بود در ادامه پیگیری های فدراسیون قایقرانی پاسخی به مسئولان نداده است. تایلندی ها برای سفر ملی پوشان قایقرانی باید دعوت نامه ای ارسال می کردند، اما این کار را نکردند و بازیکنان ایرانی موفق به گرفتن روادید این کشور نشدند و از آن جا که دیگر زمانی برای پیگیری های بعدی باقی نمانده، این اردو لغو شده است.

قبل از این اتفاق هم فدراسیون قایقرانی قصد داشت اردویی در کشور مالزی برگزار کند اما کشور مالزی اعلام کرده بود که قایق های مورد نیاز ملی پوشان ایرانی را نمی تواند تامین کند و این اردو نیز لغو شده بود.

حال قایقرانان ملی پوش آب های آرام کشورمان تمرینات خود را در همان دریاچه آزادی ادامه می دهند و  اول شهریور به شهر پالمبانگ اعزام می شوند. مسابقات آن ها نیز از 7 تا 10 شهریور پیگیری می شود.

در رشته آب های آرام 17 ورزشکار(11 آقا و 6 خانوم) از کشورمان در مسابقات آسیایی جاکارتا- پالمبانگ شرکت خواهند کرد.

این خبر از طرف روابط عمومی فدراسیون قایقرانی تائید شده است.


بیشتر بخوانید: آشتی ورزشی دو کره در قایق های دراگون بت


انتهای پیام/

تمرینات قایقرانی آب های آرام در دریاچه آزادی ادامه می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار