فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، از توقیف 33 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: 24 دستگاه از این تعداد خودرو و 9 دستگاه نیز موتورسیکلت تشکیل می داد.

بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : 33 دستگاه وسیله نقلیه در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به علت تخلفاتی نظیر نداشتن و یا مخدوش بودن پلاک، ایجاد مزاحمت و ... توقیف شدند .

وی ادامه داد: یکی از اقدامات انجام گرفته دستگیری 3 نفر از سارقان خودرو و موتورسیکلت بود که در بازجویی های بعمل آمده به 3 فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند که در نهایت نیز وسایل نقلیه سرقت شده کشف گردید.

سرهنگ سرتیپ نیا، دستگیری 3 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و 5 نفر از معتادان متجاهر به همراه کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از آن ها و همچنین کشف 30 هزار انواع قرص روانگردان و 24 شیشه شربت متادون به همراه دستگیری 2 نفر در این رابطه را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: کار دیگر پلیس، پلمپ 4 قهوه خانه سنتی بدون مجوز و کشف 21عدد قلیان بود.

وی در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از همکاري صميمانه مردم قدردانی و اظهار داشت: برگزاری چنین طرح هایی با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کشف 30 هزار انواع قرص روانگردان در اسلام آباد غرب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.