سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: تکیه بر دوستی و همدلی با مردم ویژگی شاخص مجموعه باشگاه خبرنگاران جوان است.

خبرنگاران با دقت و سرعت در انعکاس خبر جامعه بیدار نگه می داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده ، سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان امروز در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان با تبریک روز ۱۷ مرداد  به خبرنگاران  گفت: رسانه ها یکی از ارکان اصلی تحقق دموکراسی و از اصول تعامل مردم با دولت ها هستند و این نقش مهم و تاثیرگذار موجب شده تا مردم  بهترین سرمایه خود یعنی اعتمادشان را به آنها ببخشند.

وی با بیان اینکه  با حفظ حرمت قلم می توان اخلاقیات را در جامعه ترویج داد،  افزود: مجموعه خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان با تکیه بر دوستی و همدلی با یکدیگر و مردم توانسته بین خبرگزاری های سریع و به روز استان همدان باشد.

سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: خبرنگاران همکاران مدیران برای آگاه سازی مردم از عملکرد مسئولان هستند.

پناهنده با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، بر اجرای طرح های مربوط به اقتصاد مقاومتی و همت همه دست اندرکاران رسانه ها برای رسیدن به اهداف آن تأکید کرد.

وی خبرنگاران را چشم و گوش رسانه خواند و گفت: خبرنگار باید در تمام زمینه ها اطلاعات داشته باشد و با دانش کافی، اشتیاق خبرنگاری، پشتکار و تلاش وظیفه مهم خبرنگاری را به انجام برساند.

انتهای پیام/ا

خبرنگاران همکاران مدیران برای آگاه سازی مردم از عملکرد مسئولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.