سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت : دستگاه اجرایی مطالعات سند آمایش کرمانشاه دانشگاه رازی است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الیاسی بختیاری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت : سند آمایش کرمانشاه تکمیل و به تهران ارسال شده است.

وی گفت : دستگاه اجرایی مطالعات سند آمایش کرمانشاه دانشگاه رازی است؛ مجری و ناظر را هم خود دستگاه‌ اجرایی مشخص کرده و البته نظرات ما را هم لحاظ کرده است.

الیاسی بختیاری افزود: دانشگاه رازی شرکت مشاور مآب را به عنوان مشاور طرح در نظر گرفته است و از نظرات آنها استفاده کرده‌اند و حالت ناظر مشاور دارد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بهره‌بردار است و این سازمان هیچ قراردادی با شرکت مآب ندارد.

وی افزود : این طرح در سال ۹۳ و قبل از ایجاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توسط استاندار وقت به دانشگاه رازی سپرده شده و بعد از احیای این سازمان ما هم این موضوع را پیگیری کردیم تا به نتیجه برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: آنچه که در چارچوب شرح خدمات مشخص شده به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و امور آمایش سازمان هم آنرا تایید کرده است.

وی بیان داشت: هشت بخش این سند کامل بوده و مشتمل بر ۱۰ هزار صفحه در ۴۲ جلد است که برای طی مراحل بعدی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

الیاسی بختیاری گفت: طرح آمایش استان به تصویب شورای برنامه‌ریزی رسیده و برای طی مراحل بعدی به سازمان برنامه ارسال شده و این سازمان طی نامه‌ای آنرا تایید کرده؛ در فرآیندهای بعدی آنرا بررسی می‌کنند و پس از طرح در کمیسیون نظرات اصلاحی را ارائه و از آن برای تدوین سند ملی و استانی آمایش استفاده می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

شرکت مشاور مآب مشاور طرح سند آمایش است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.