فاز نخست پروژه اصلاح شبکه در بافت قدیم شهر زنجان شامل ضلع شمالی خیابان امام حدفاصل میدان انقلاب تا سبزه میدان به پایان رسید.

فاز نخست طرح اصلاح شبکه بافت قدیم زنجان به پایان رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جزئ قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: فاز نخست این پروژه شامل تمامی اقدامات لازم برای احداث خطوط اصلی و واگذاری اشتراکات جدید در حوزه آب و فاضلاب به انجام رسیده و پس از اجرای طرح پیاده راه توسط شهرداری ادامه طرح شامل خط لوله فاضلاب و خط لوله آب ضلع جنوبی خیابان امام به همراه انشعابات مربوطه نیز اصلاح و بازسازی خواهد شد.

جزء قاسمی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در هسته مرکزی شهر زنجان شامل خیابان های: امام ، ضیائی ، محدوده امامزاده سید ابراهیم و تمام محوطه تاریخی بازار اجرا می شود.

وی گفت: تا کنون 350 متر خط اصلی شبکه به قطر 200 میلی متر از جنس پلی اتیلن در محدوده این پروژه احداث شده و 80 فقره انشعاب آب نیز برای مشترکان قدیم و جدید در این محدوده نصب و واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: خط اصلی شبکه فاضلاب کوچه های فرعی منتهی به خیابان امام نیز اجرا شده و انشعابات باقیمانده مشترکین نیز در این محدوده در حال نصب می باشد.

انتهای پیام/ن

اتمام فاز نخست طرح اصلاح شبکه بافت قدیم زنجان

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.