بیژن حیری و هادم سالم با بدرقه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان راهی بازی های آسیایی جاکارتا شدند.

بدرقه داوران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهرهای جاکارتا و پالمبانگ به عنوان میزبان این دوره از بازی های آسیایی معرفی شده اند که در آن بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی باید به مصاف هم بروند .

در این رقابتها سه داور همدانی نیز حضور خواهند داشت، دکتر بیژن حیدری و بهاره سیفی رقابتهای فوتبال و هادی سالم مسابقات بسکتبال این دوره از مسابقات را قضاوت خواهند کرد.

صبح امروز دکتر بیژن حیری و هادم سالم با مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار اظهار داشت: از سال گذشته حمایت از استعدادهای کسب سهمیه اعزام به بازی های آسیایی را آغاز و تاکنون نسبت به کمک های مالی به ورزشکاران و پیگیری امور فدراسیونی آنها اقدام کرده ایم.

وی با تمجید از عملکرد داوران استان در سال های اخیر خاطرنشان کرد: داورانی همچون سید عادل برقعی، پیام حیدری، بهاره سیفی، هادی سالم و بیژن حیدری افتخار ورزش استان هستند و خوشحالیم سه داور از استان در بازیهای آسیایی جاکارتا به قضاوت می پردازند.

رسول منعم ابراز امیدواری کرد: آقایان سالم و حیدری از تجربه و توان فنی بسیار بالا برخوردار هستند و امیدواریم بتوانند در بازی های آسیایی قضاوت های خوبی داشته باشند.

داور بین المللی بسکتبال همدان در این دیدار گفت: انتظار ما حمایت از نخبه های ورزشی و همکاری لازم با آنها است تا بتوانیم با انگیزه بهتری در راستای افتخارآفرینی برای کشور و استان قدم برداریم که خوشبختانه در این راستا مسولین اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات حمایت های خوبی از من داشتند.

وی در خصوص انتخابش به عنوان داور بازیهای آسیایی افزود: فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) دو داور ایرانی را برای قضاوت در بازیهای آسیایی 2018 معرفی کرده و خوشحالم در این لیست قرار گرفته ام.

هادی سالم تصریح کرد: برای قضاوت در این رقابتها روز جمعه 19 مرداد ماه راهی اندونزی خواهم شد و مسابقات به احتمال زیاد از 25 مردادماه آغاز خواهد شد.

دکتر بیژن حیدری نیز در این دیدار با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: حساسیتی که مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به حمایت از قهرمانان و داوران دارند در چند سال اخیر استثنایی بوده و من در چند سالی که در ورزش هستم این موضوع را لمس کرده ام.

داور بین المللی استان تصریح کرد: توجه به بحث داوری و حمایت از ما باعث شده با انگیزه بیشتری در رقابتها بین المللی حاضر شویم.

گفتنی است، بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

داوران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.