مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: ساعات کار ادارات در استان آذربایجان غربی از فردا (۱۶ مردادماه) به روال عادی برمی گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ اکبر حسن بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پیامی از مساعدت محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در تغییر ساعات کار اداری از روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۲۵ لغایت ۹۷/۰۵/۱۵ از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰و همراهی و همکاری کارمندان ادارات، دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و شهرداری‌ها و مهد کودک‌ها تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: به منظور صرفه جویی در مصرف برق در شرایط کنونی با توجه به افزایش دما و مصرف برق و به استناد و اختیار ناشی از تصویب نامه شماره ۳۲۰۷۲/ت ۵۵۴۲۰ ه. مورخ ۹۷/۰۳/۱۹ شرکت توزیع نیروی برق استان، پیشنهاد تغییر ساعات کار اداری ادارات، دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و شهرداری‌ها و مهد کودک‌ها در سطح تمام شهرستان‌ها را به استاندار آذربایجان غربی ارائه کرده بود که با موافقت استاندار آذربایجان غربی این موضوع از روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۴/۲۵ لغایت ۹۷/۰۵/۱۵ از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ اجرایی شد و این اقدام تاثیر بسزایی در گذر از پیک تابستان داشت.

حسن بکلو تصریح کرد: ضروری است که مشترکان برق استان، حداکثر صرفه‌جویی را به عمل آورده و در ساعات پیک از بکارگیری لوازم برقی پرمصرف اجتناب کنند.


انتهای پیام/ح


بازگشت ساعات کار ادارات آذربایجان غربی به روال عادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.