مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: فرهنگیان باید تلاش کنند تا در مسیر جبهه انقلاب هوشمندانه تر عمل کنیم.

جبهه انقلاب باید هوشمند عمل کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ محمد ملایی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: متاسفانه سند تحول بنیادین فقط در حد شعار باقی مانده است، فرهنگیان باید این سند را مطالعه و مطالبات خود را بر اساس آن از مسئولین و وزارتخانه آموزش و پرورش بخواهند.

وی در دومین جلسه نخبگان فرهنگی ناحیه یک با اشاره به فرا رسیدن 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که کشور با آن روبرو است و اتفاقات فعلی و رسیدن به سن 40سالگی انقلاب هدف تمام دشمنان این کشور ایجاد ناامنی و اغتشاش در داخل کشور است.

وی با اشاره به همراهی عده‌ای از مسئولان با دشمنان افزود: در چنین شرایطی دوستان انقلابی نباید تعارف یا سکوت کنند، باید در میدان عمل وارد شده و هرآنچه که از دستشان برمی آید، انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان تصریح کرد: این انقلاب با نثار خون‌ها و جانفشانی‌ها به نتیجه رسیده، بنابراین مسئولیت ما حفظ و حراست از آن است.

وی با بیان اینکه سنگرها و عرصه‌های مختلفی در پیش روی عزیزان انقلابی وجود دارد، گفت: متاسفانه برخی از مسئولین دغدغه کمتری نسبت به وضعیت کشور دارند.

ملایی با اشاره به اینکه سازمان بسیج فرهنگیان باید یک نگاه متفاوت در فرهنگیان ایجاد کند، بیان داشت: نیروهای انقلابی و ارزشی با کار انقلابی و تشکیلاتی باید نهایت فعالیت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید شروع برنامه‌ها عملیاتی، برنامه محور و با دستورالعمل باشد، عنوان کرد: باید جدی به مسائل آموزش و پرورش توجه شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به اینکه فرهنگیان در بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی مردم با وضع کنونی نقش بسزایی دارند، ابراز داشت: دغدغه‌های مقام معظم رهبری باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/ا

اگر جریان سازی نکنیم سیلی خواهیم خورد

برچسب ها: بسیج ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.