عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از حضور رئیس مجلس در نشست امروز عصر این کمیسیون خبر داد.

جلسه کمیسیون آموزش با حضور لاریجانی برگزار شد/ گلایه اعضا از کم توجهی هیأت رئیسه به طرح‌ها و برنامه‌های کمیسیونجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز عصر این کمیسیون گفت: اعضا در این نشست دیدگاه‌های خود را درباره مسائل آموزش عالی، آموزش و پرورش، شرکت‌های دانش‌بنیان، طرح تحول سلامت، سند 2030، وضعیت معیشتی معلمان و ... مطرح کردند.

وی تصریح کرد: رئیس مجلس هم درباره مسائل و ابهامات نمایندگان پاسخ‌هایی را مطرح کرد، معتقدم در صورت ادامه این روند، کمیسیون آموزش و تحقیقات جایگاه خود را در میان دیگر کمیسیون‌ها باز می‌یابد.

ابطحی تأکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حدود 13 میلیون دانش‌آموز و دانشجو را پوشش می‌دهد و هیچ کمیسیون دیگری نمی‌تواند به این اندازه در مجلس مؤثر باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات بیان کرد: اعضا گلایه داشتند که چرا با وجود ارزش‌ها و اهمیت جایگاه این کمیسیون از نظر رسیدگی‌ به طرح و برنامه‌های این کمیسیون توسط هیأت رئیسه مجلس نسبت به سایر کمیسیون‌ها کم کاری می‌شود، البته امیدوارم با ریاست عارف بر این کمیسیون و دوستی وی با لاریجانی این مسائل زودتر حل شود.

انتهای پیام /

برچسب ها: کمیسیون ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار