علی کفاشیان و عباس ترابیان به دلیل سفر به اندونزی این هفته به جلسه کمیته اخلاق نمی‌روند.

غیبت متهمان پرونده جنجالی در جلسه کمیته اخلاقبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرونده درآمد ناشی از حق پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ تاکنون در کمیته اخلاق به نتیجه خاصی نرسیده است. شرکت MP&SILVA که حق پخش این بازی‌ها را برعهده داشت، برخلاف علی کفاشیان و عباس ترابیان که ادعا می‌کنند مدارک واریز ۷۹ هزار دلار به حساب فرد مورد اعتماد فدراسیون فوتبال را تحویل نگرفته اند، اعلام کرده است چنین پولی را به حساب آن فرد واریز کرده است و همین موضوع منجر به ایجاد یک پرونده جنجالی در کمیته اخلاق فدراسیون شده است.

کفاشیان و ترابیان تاکنون ۲ بار برای پاسخگویی درباره این پرونده به کمیته اخلاق رفته اند، اما مدارک مستندی نسبت به اظهاراتشان ارائه نکرده اند. به همین دلیل مسئولان این کمیته اخلاق از نایب رئیس فدراسیون فوتبال و عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی دعوت کرده چهارشنبه هفته جاری برای سومین بار در کمیته اخلاق حاضر شده و مدارک خود را ارائه دهند.

از آنجایی که کفاشیان و ترابیان به عنوان رئیس کمیته فوتسال AFC و یکی از همراهان تیم مس سونگون برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به اندونزی سفر کرده اند، احتمال شرکت کردن آن‌ها در جلسه کمیته اخلاق نزدیک به صفر است. با این وجود باید دید در صورت ارائه نشدن مدارک لازم از سوی آنها، این بار کمیته اخلاق محرومیتی برای کفاشیان و ترابیان اعمال می‌کند یا اینکه بازهم به این نفرات فرصت می‌دهد.


بیشتر بخوانید: تورک: کفاشیان مدارک مربوط به حق پخش دیدار‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را ارائه نکرده است


انتهای پیام/

غیبت کفاشیان در نشست کمیته اخلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار