بیکار شدن کارگران با استخدام ربات‌های گارسون در رستوران + فیلم

یک رستوران از ربات‌های گارسون برای خدمات دهی به مشتریان استفاده می‌کند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر یک رستوران در چین می‌گوید به علت کم هزینه‌تر بودن استفاده از ربات‌ها به جای گارسون‌های مرد و زن، به خرید چند ربات و به کار گیری آنها در رستوران خود رو کرده است.

مدیر یکی از رستوران‌های شانگهای گفت: برای استخدام هر کارگر ما یاید ماهانه ۱۴۶۵ دلار آمریکا به او بدهیم و برای امسال هزینه استخدام هر کارگر به تنهایی چیزی بین ده هزار تا سی هزار دلار در سال می‌شود.

وی گفت: در رستوران‌های سنتی شما باید در صف بایستید و بعد وارد شوید، پشت میز غذا بنشینید و سفارش دهید و پس از آن هم منتظر باشید تا غذایتان را بیاورند و همه اینها زمان بر است، اما با سیستم دیجیتال که ما در اینجا راه اندازی کرده‌ایم همه این موارد در مدت زمان اندکی صورت می‌گیرد و حتی مشتریان می‌توانند قبل از نشستن پشت میزشان غذای خود را سفارش دهند.

به گفته یکی دیگر از افراد این رستوران، انتخاب ظروف و غذا همگی بوسیله یک اپلیکیشن انجام می‌شود و در نتیجه خدمت رسانی به مشتریان در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد و این همان مزیت فن آوری مدرن است.

یکی از مشتریان این رستوران با استقبال از چنین روشی می‌گوید: در اینجا وقت کمی صرف تحویل گرفتن غذا می‌شود، ضمن آنکه غذا نیز تازه به دست شما می‌رسد. قیمت‌ها هم منصفانه است.


بیشتر بخوانید: طبخ آرمادیلو برای شام! + فیلم


انتهای پیام/
 

استفاده یک رستوران از ربات‌های گارسون + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
ساخت و استفاده از ربات های در ایران برای تکثیر کالای ایرانی و انبوه سازی و انبوه فروشی صادراتی ضرری برای کشور ما ندارد که خیلی فایده ها دارد. زیرا هنوز کشور ما انقدر صنعتی نشده که از بیکارشدن عده زیاد مشکلی بوجود بیاد.

برعکس رشد صنعت ربات سازی سبک می تونه در دنیای کار ایرانی شور وفعالیت ایی خاصی رو بوجود بیاره.

اصلا ربات ساخته بشه برای صادرات و کسب درامد. چه اشکالی داره؟ آزمایش اش که ضرر نداره.
بطور مثال دانشجویان عزیز :یک دستگاه کوچولو اندازه مداد تراش بسازید برای نخ کردن سوزن . خیلی از بزرگسالان از سن 55 به بعد با نخ کردن بدلیل دید بد مشکل دارند.
بعد این تولید انبوه بشه و برای همه جای دنیا فروخته بشه.
حالا در تولید ربات های سبک وزن رکورد رو ما بزنیم چه اشکالی داره؟

البته این هنر ربات سازی فقط کارمهندس ها و فنی کارهای حرفه ایی هستش. که در سطح کشور زیاد داریم وبا ساخت ربات های سبک وزن میتونند رکورد دار تنوع در این قسمت صادراتی باشند.
فکر کنم اصفهانی ها اولین طراحان ایندسته تولیدات بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
بفرما حالا باید از دست ربات هم بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
دنیا ببین چه پیشرفتی کرده