مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای در دو محور استان اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با اشاره به اعمال محدودیت تردد به دلیل عملیات جاده‌ای در دو محور استان فارس بیان کرد: در محور ارسنجان - خرامه واقع در شهرستان ارسنجان، انجام عملیات راهسازی و ایمن‌سازی تا ۳۱ مرداد ماه امسال ادامه دارد که امکان عبور از کنار گذر ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در محور کمربندی فسا (محدوده زیرگذر تقاطع بانیان)، واقع در شهرستان فسا نیز ۵ شهریور امسال از ساعت ۸ تا ۱۹ به دلیل اجرای عملیات ساخت پل زیرگذر تقاطع بانیان، کیلومتر ۷۰۰+۱ تا ۲، باند رفت مسدود است و تردد از باند برگشت به صورت دو طرفه (رفت و برگشت) انجام می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر استان تا کنون به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع تردد ذکر شده، دیگر محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

احمدی افزود: در شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۲۶ ترددشمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اضافه کرد: بیشترین تردد از ساعت ۱۳ تا ۱۴ در محور شیراز- مرودشت و کمترین تردد در محور فراشبند-بوشکان از ساعت ۱۱ تا ۱۲ انجام شده که شهروندان می‌توانند با آگاهی از این موضوع ساعت‌های مناسبی را برای سفر انتخاب کنند.
انتهای پیام/ت

اعمال محدودیت تردد در ۲ محور استان فارس به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.