امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم گفت: مردم را نسبت به دستاورد‌های نظام امیدوار کنیم.

مردم را نسبت به دستاورد‌های نظام امیدوار کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی صبح یکشنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بردخون اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند و با ایثار، مجاهدت و رهبری‌های حضرت امام راحل انقلابی را ایجاد کردند که امید آزادگان جهان شد.

وی با بیان ضرورت ارتباط مسئولان با مردم، افزود: مشکلات و کمبود‌ها همیشه وجود داشته، اما برای حل آن‌ها باید چاره اندیشی کرد و زمینه شکوفایی و پیشرفت را ایجاد کرد.

رکنی حسینی تزریق روحیه امید به مردم در شرایط فعلی را لازم دانست و گفت: شرایط اقتصادی خاصی در کشور حاکم است، اما با حفظ وحدت و انسجام می‌توان در مسیر توسعه حرکت کرد و با یاری خدا به آرامش رسید.

توسعه فعالیت‌های عمرانی

شهردار بردخون نیز با تبریک سالروز برگزاری اولین نماز جمعه تهران گزارشی از پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری ارایه کرد و گفت: پروژه‌هایی نظیر زیرسازی کوچه‌ها و معابر جنوب شهر، زیرسازی مسیر بردخون به بردخون کهنه و آبشار بوستان امید در دست اقدام است.

ارسلان حصیری افزود: طرح هادی شهر، پارک ساحلی خورخان، چمن مصنوعی بردخون و پرداخت مطالبات از دیگر طرح‌ها و فعالیت‌های شهرداری است که به مرور انجام می‌شود.

حصیری با تقدیر از تلاش‌های امام جمعه بردخون و پیگیری مطالبات مردمی، اضافه کرد: با حمایت شورای اسلامی، همراهی مردم و یاری دولت خدمتگزار امیدواریم بردخون به جایگاه واقعی دست یابد.

در این دیدار که در فضای صمیمی انجام گرفت، احمد عابدزاده رییس شورای اسلامی شهر در زمینه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نماز جمعه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.