در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

قطعی شدن اعزام محمد رضایی به مسابقات آسیایی جاکارتا

رئیس هیئت شمشیر بازی استان اصفهان با اشاره به پیش‌رو بودن مسابقات آسیایی جاکارتا از قطعی شدن اعزام محمد رضایی به عنوان کاپیتان خبر داد.

فرهاد رضایی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به برنامه‌های این هیئت در جذب نوجوانان اظهار کرد: استعدادیابی این هیئت دو یا سه مرحله در سال و در سطح دانش‌آموزان پنجم ابتدایی انجام می‌شود.

رئیس هیئت شمشیر بازی استان اصفهان با بیان اینکه دانش‌آموزانی با ویژگی‌های طول دست و قد و معیارهای ظاهری شناسایی می‌شوند،عنوان کرد: در مرحله بعدی با انجام تست ورودی مانند چابکی، استقامت و قدرت عضلانی و هم چنین تست روانشناسی افراد انتخاب می‌شوند.

وی افزود: در مرحله‌ی بعدی افراد به مدت یک ماه آموزش شامل بدنسازی همراه با انجام حرکات پایه‌ی شمشیر بازی می‌بینند و سپس رشته‌ی مورد نظر را انتخاب می‌کنند.

رضایی به برگزاری آخرین دوره‌ی استعدادیابی که اخیرا انجام شده،اشاره کرد و گفت: دوره یک ماه 12 پسر و 25 دختر به اتمام رسیده و با مشخص شدن رشته‌های آن‌ها، برای حرکات شمشیر بازی آماده می‌شوند.

رئیس هیئت شمشیر بازی استان اصفهان در مورد کسب عناوین در مسابقات مختلف کشوری اظهار کرد: در مسابقات جوانان و نوجوانان برگزار شده در اردبیل،پسران شمشیر باز موفق به کسب دو مدال طلا و 2 مدال برنز شدند.

 وی افزود: در مسابقات نونهالان،دانش‌آموزان شمشیر باز به 13 مدال کشوری دست یافتند.

رئیس هیئت شمشیر بازی استان اصفهان با اشاره به پیش‌رو بودن مسابقات آسیایی بزرگسالان در جاکارتا گفت: اعزام محمد رضایی به عنوان کاپیتان تیم در این مسابقات قطعی شده است.

رضایی در مورد تمرینات وآمادگی این ملی‌پوش بیان داشت:علارغم عدم حضور وی در مسابقات بین المللی اخیر به دلیل رویارویی با حریف اسرائیلی،تمرینات خوبی داشته و آمادگی لازم برای شرکت در این مسابقات را کسب کرده است.

انتهای پیام /س

مسابقات پیشروی هیات شمشیر بازی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار