سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه از پذیرش دانشجو بدون کنکور در این مرکز در 24 کد رشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یوسف شاه حسینی  سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه اظهار کرد: این مرکز برای ترم جدید (مهرماه) در ۱۵ کد رشته کاردانی و ۹ کد رشته کارشناسی، بدون کنکور و به صورت نظام ترمی پذیرش دانشجو دارد.

وی افزود: ثبت نام دانشجویان مقطع کاردانی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه از ۲۲ تا ۲۹ مرداد در ۱۵ کد رشته و مقطع کارشناسی ترمی بدون کنکور نیز در ۹ کد رشته از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۵ شهریورانجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی در کشور است، گفت: مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه نیز فعالیت خود را با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی می‌باشند از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.

شاه حسینی گفت: تاکنون حدود ۷۲۰۰ دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر نیز حدود هزار نفر دانشجو در ۲۴ رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تحصیل اشتغال دارند.

متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام در مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرمانشاه و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن مرکز ۳۱۰۳۱-۰۸۳ داخلی ۵۰۳ و ۵۰۴ تماس گرفته و یا به نشانی www.uastjdksh.ac.ir مراجعه کنند.
 
انتهای  پیام/ز

24 رشته دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.