پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور با شرکت هشت استان امروز در سنندج آغاز شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، پانزدهمین اردوی ملی دانش آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور امروز یک شنبه (۱۴ مرداد) با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی و هشت استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه و کردستان در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج آغاز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: وظیفه آموزش و پرورش براساس اسناد بالادستی، تربیت انسان‌های فرهیخته، بالنده و مسئولیت‌پذیر است.
رشید قربانی، تقویت وحدت، همدلی و وفاق ملی را وظیفه دانش آموزان دانست و خطاب به آن‌ها گفت: شما دانش آموزان می‌توانید هویت ملی و دینی را تقویت کنید و در آینده از کشور پاسداری کنید.
وی برگزاری اردو‌های دانش آموزی و کارگاه‌های آموزشی را راهکاری بسیار خوب برای آشنایی دانش آموزان با آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی، مسئولیت پذیری و حفظ هویت ملی و دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که شما دانش آموزان از نتایج و دستاورد‌های این اردو بهره‌مند شوید و به وفاق ملی کمک کنید.
گفتنی است، که نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزی پسران مناطق غرب کشور هم از جمله برنامه‌های جنبی اردوی دانش آموزان مناطق غربی کشور امروز در اردوگاه شهید سلیمان خاطر افتتاح شد.
انتهای پیام/م

اردوی ملی دانش آموزان مناطق مرزی کشور در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.