محمدحسین اسکندری با ايستادن روی سكوی دوم موفق به كسب مقام نايب‌قهرمانی و نشان نقره پيكارهای ليگ طلايی دووميدانی مردان ايران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رقابت‌های لیگ طلایی دوومیدانی آخرین رویداد داخلی دوومیدانی کشور پیش از شروع مهمترین رویداد ورزشی سال جاری قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بود و با نایب‌قهرمانی پرتاب‌گر شاخص قم به کار خود پایان داد.

در این دوره از رقابت‌ها بر اساس آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی ایران، به نفراتی که موفق به ثبت حد نصاب‌های جایزه شوند، از سوی فدراسیون دوومیدانی به ترتیب 20 میلیون ریال، 15 میلیون ریال و 10 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت.

مهمترین دستاورد نمایندگان اعزامی هیأت دوومیدانی استان قم به این رقابت‌ها، کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی پیکارهای رشته پرتاب وزنه بود که یک نشان نقره برای قمی‌ها به همراه داشت و موفقیتی دیگر برای این رشته شاخص در سطح اول رقابت‌های کشوری رقم زد.

یکی از شاخص‌ترین چهره‌های چند سال اخیر دوومیدانی قم در رشته پرتاب وزنه محمدحسین اسکندری است که در رشته تخصصی خود موفق به ثبت رکورد 18 متر و 71 سانتیمتر شد تا عنوان نایب‌قهرمانی و نشان نقره این دوره از مسابقات را به خود اختصاص بدهد.

این مسابقات با حضور برترین‌های دوومیدانی ایران به عنوان آخرین فرصت دوومیدانی‌کاران مدعی عضویت در تیم ملی ایران به منظور دست‌یابی به حد نصاب بازی‌های آسیاییی جاکارتا در مجموعه ورزشی آفتاب تهران تهران به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در حالی که حد نصاب دریافت جایزه نقدی در رشته پرتاب وزنه 18 متر و 90 سانتیمتر بود، شاهین مهردلان از تیم هیأت دوومیدانی خراسان‌رضوی با رکورد 19 متر و 95 سانتیمتر به مقام قهرمانی دست یافت، محمدحسین اسکندری از قم با رکورد 18 متر و 71 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و مرتضی ناظمی از تیم هیأت کرمانشاه با رکورد 18 متر و 65 سانتیمتر مقام سوم را به دست آورد.

انتهای پیام /ح

پرتاب‌گر قم نايب‌ قهرمان ايران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.