مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۲۷۰ تانکر آب در قالب طرح نذر آب در مناطقی از سیستان و بلوچستان که گرفتار خشکسالی شده اند توزیع می‌شود.

توزیع بیش از ۱۲۰۰ مخزن آب در روستا‌های تشنه سیستان و بلوچستاننرگس مقیمی مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر اخیری که به سیستان و بلوچستان داشته از مناطقی که دچار خشکسالی بودند بازدید کرد که با دیدن مشکلات مردم گرفتار خشکسالی اقدام به راه اندازی کمپین " نذر آب" می‌کنند به همین دلیل از امروز قرار است هزار و ۲۷۰ تانکر آب در قالب طرح نذر آب که به کمک جمعیت هلال احمر کشور برای مردم سیستان و بلوچستان تهیه شده در روستا‌های استان توزیع شود.

مقیمی افزود: ظرفیت این تانکر‌ها ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ لیتری است که در ۵۰۲ روستای سیستان و بلوچستان به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار توزیع آب به روستا‌های استان ۵۰ هزار بسته حمایتی هم در روستا‌های مختلف بین مردم نیازمند توزیع می‌شود همچنین ۱۹ کاروان سلامت شامل متخصصان چشم، داخلی، عفونی، دندان و زنان از ۱۹ استان کشور وارد استان و در ۱۹ شهرستان استان به مدت یک هفته به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که بیماران نیاز به دارو داشته باشند دارو‌ها به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

راه اندازی کمپین " نذر آب" درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار