دو مدل جدید از گوشی‌های اوپو به تازگی گواهینامه 3Cدریافت کرده‌اند. احتمال می‌رود این گوشی‌ها R17 و R17 Pro باشند.

اهدای گواهینامه 3C به دو مدل جدید گوشی‌های اوپو +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته‌های گذشته خبرهایی از R17 در شرکت اوپو به گوش رسید. همچنین خبرهایی از ویژگی‌ها و طراحی بهتر آن منتشر شد که همه آن‌ها احتمال می‌دادند مدل‌های جدیدی از شرکت اوپو دیده شود. حالا، گواهینامه جدیدی در رسانه‌های خبری منتشر شده است که به ما اعطای گواهینامه 3C به دو مدل جدید را نشان می‌دهد اما اطلاعات آن کمی مبهم است.

دو دستگاه جدید با شماره مدل PBEM00 و PBET00 موفق به دریافت گواهینامه 3C شده‌اند که گفته می‌شود این دو شماره مدل مربوط به دو مدل R17 و R17 Pro از شرکت اوپو هستند. در حالی که TENNA ادعا می‌کند دو مدلی که موفق به دریافت گواهینامه 3C شده‌اند، شماره مدل PBCM00 و PBCT00 دارند که یا مربوط به دو دستگاه دیگر هستند و یا دو مدل دیگر اوپو یعنی R15s و R15 Neo را نشان می‌دهند.

به هر حال اگر تصاویر فاش شده از گواهینامه 3C حقیقی و دقیق باشند، باید منترظر تولید گوشی‌های R17 با ظاهر و قابلیت تأثیرگذار آن‌ها باشیم مخصوصا با ظاهر جالب آن‌ها، بریدگی کوچک شده آن‌ها در بالای صفحه نمایش و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش. در هر صورت، باید منتظر دیگر خبرهای شرکت اوپو باشیم تا با مدل‌های آینده آن آشنا شویم.

اهدای گواهینامه 3C به دو مدل جدید گوشی‌های اوپو +عکس

انتهای پیام/

R17 و R17 Pro موفق به دریافت گواهینامه 3C شدند

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار