مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه را در نیمه دوم تابستان تشریح کرد.

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه دوم تابستانبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، درباره برنامه های فرهنگی دانشگاه در فصل تابستان اظهار کرد: یک بسته فرهنگی در حوزه نخبه پروری سیاسی و فرهنگی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی آماده و در این خصوص از لحاظ محتوایی و اجرایی کارهای لازم انجام شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی، اردوی معرفتی رضوی در مشهد مقدس است که به مدت 20 روز با برنامه های متنوع در حوزه ارتقای معرفت دینی دانشجویان برگزار خواهد شد.

نصیری ادامه داد: این اردو دو قسمت دارد، قسمت اول به مدت 10 روز در واحد نیشابور و قسمت دوم نیز به مدت 10 روز در واحد مشهد برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برنامه دوم این دانشگاه برنامه هیئت های دانشجویی است، تصریح کرد: در آستانه ماه محرم به مدت پنج شبانه روز مسئولان و اعضای فعال هیئت های دانشجویی در سراسر کشور در زنجان گرد هم می آیند و ابعاد مختلف یک هیئت در تراز انقلاب اسلامی در آن جا مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: برنامه بعدی دانشگاه در نجف آباد و در حوزه کانون های دانشجویی است که دهه اول شهریور در واحد نجف آباد برگزار خواهد شد، همچنین کانون های تراز انقلاب اسلامی و هر کانونی که در حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات، حرفی برای گفتن داشته باشد در واحد نجف آباد می توانند اقدامات خود را ارائه دهند.

نصیری در پایان گفت: برنامه بعدی در حوزه نشریات دانشجویی است؛ جشنواره نشریات دانشجویی و دوره آموزشی نشریات دانشجویی را در پیش داریم که بین 10 تا 16 شهریور ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد در  تابستان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار