فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به مراجعه خانواده ای به کلانتری 15 ماهشهر و اعلام اینکه فرزندشان با 2 نفر از دوستانش از خانه بیرون رفته و تاکنون برنگشته، بیان کرد: بلافاصله دستورات عملیاتی به منظور بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان به واحد های گشتی ابلاغ گردید.

وی اذعان داشت: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی در کمتر از یک ساعت محل اختفاء یک نفر از مظنونان به هویت (ف _ ع) شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر، در بازرسی بدنی از متهم یک تیغ تیزبر و یک قبضه چاقو آغشته به خون کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات پلیس به قتل(ح _ ف) با همدستی دوستش اعتراف کرد، افزود: بلافاصله در یک عملیات ضربتی همدست قاتل به هويت (ه _ خ) دستگیر و براساس اعترافات هر 2 قاتل، ماموران پلیس به محل وقوع جنایت اعزام شدند و جسد مقتول را در حالیکه با ضربات چاقو به قتل رسیده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه قاتلان در تحقيقات پلیس انگیزه قتل را اختلاف عنوان کردند، اظهار کرد: جسد برای بررسی بیش تر به پزشکی قانونی انتقال یافت و متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

دستگیری قاتلان فراری در ماهشهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.