رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان انتخابی کردستان که به منظور حضور در رقابت‌های کشوری در سقز برگزار شد با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت‌های کشتی انتخابی و قهرمانی خردسالان استان به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد.
در این رقابت‌ها که با حضور کشتی گیران خردسال سراسر استان برگزار شد و شرکت کنندگان در اوزان مختلف رشته فرنگی و آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در نتایج انفرادی بخش آزاد، اوزان ۳۲ کیلوگرم حسین رضایی و ۵۲ کیلوگرم امیررضا غفوری از قروه، ۳۵ کیلوگرم مرتضی تسلیمی، سعید زارعی ۴۱ کیلوگرم از سریش آباد، ۳۸ کیلوگرم کاویان امانی از دیواندره، ۴۴ کیلوگرم یاسا صبرجو، ۴۸ کیلوگرم ماردین اسکندری از سقز، ۵۷ کیلوگرم پارسا جهانگیری، ۶۲ کیلوگرم مانی کمانگر و ۷۵ کیلوگرم مهران حمزه از سنندج، ۶۸ کیلوگرم محمدطاهر منوری فرد و ۸۵ کیوگرم عرفان مظفری از بیجار عناوین نخست این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.
در نتایج تیمی، شهرستان‌های قروه با ۲۰۰ امتیاز، سقز با ۱۹۰ امتیاز و سنندج با ۹۰ امتیاز عناوین اول تا سوم رشته آزاد را به خود اختصاص دادند.
در رشته فرنگی، اوزان ۳۲ کیلوگرم دیار احمدی و ۴۸ کیلوگرم کارو سرمستی از دیواندره، ۳۵ کیلوگرم کارو حاجی، ۳۸ کیلوگرم کورش سلطانی، ۴۱ کیلوگرم کیارستمی، ۴۴ کیلوگرم سیدئاپو حسینی و وزن ۶۸ کیلوگرم مهران فلاحی از سقز، ۵۲ کیلوگرم دانا مرادی از حسین آباد، ۵۷ کیلوگرم زانیار صیدی از دهگلان، ۶۲ کیلوگرم ئامانج مرادی و ۷۵ کیلوگرم ماردین سیفی از سنندج و ۸۵ کیلوگرم شاهین شهابی از شهرستان بانه جایگاه اول را به خود اختصاص دادند.
در نتیجه تیمی بخش فرنگی، سقز با ۲۰۵ امتیاز جایگاه نخست را کسب کرد، سنندج با کسب ۱۸۰ امتیاز دوم شد و شهرستان بانه با ۱۰۰ امتیاز مقام سوم را به دست آورد.
نفرات برتر این رقابت‌ها اواخر مردادماه به مسابقات قهرمانی کشور در شهر کنگاور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/م

پایان رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد انتخابی کردستان در سقز

 

برچسب ها: کشتی ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.