عضو شورای شهر تهران گفت: فضای تبلیغات شهر تهران از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

درآمدهای شهرداری تهران از شهرفروشی است/ فضای تبلیغات پایتخت مناسب نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه کمیسیون معاملات که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: ورود شرکت‌ها و افراد مختلف به حوزه معاملات می‌تواند فرصتی مناسب برای تبلیغات محیطی در شهر باشد.

وی افزود: تبلیغات بر روی تابلو‌ها باید بدون چروک و جذاب باشد، چراکه چشم‌های مردم را به این تابلو‌ها خیره می‌کنیم.

میرلوحی گفت: شرکت‌هایی که وارد این حوزه شده‌اند باید شیوه‌های خلاقانه و مسئولانه را انتخاب کنند و زیباترین و جذاب‌ترین طرح‌ها را ارائه دهند تا اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: فضای تبلیغات در شهر تهران وضعیت مناسبی ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: معیار ما در فضای تبلیغات باید هنر و خلاقیت باشد و نه پول و حساب.

وی افزود: برای تبلیغات در شهر تهران از ۲۵ درصد بودجه تنها ۳ درصد یعنی چیزی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

میرلوحی گفت:کار ایجاد فضای تبلیغاتی در شهر تهران برعهده شهرداری است و متاسفانه هم اکنون ما متکی به درآمدهای شهرفروشی شده‌ایم.

وی ادامه داد: برای ایجاد فضای مناسب تبلیغات، باید فضای رقابتی ایجاد شود و شیوه انتخاب شرکت‌ها باید بر اساس صلاحیت و درستی باشد، تا هیچ عدد و رقمی جا به جا نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مدیریت شهری باید دارای شیوه‌ای باشد که فضای تبلیغات به صورت محیطی قانونمند شکل گیرد و رقابت‌ها سالم باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار