به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه کمیسیون معاملات که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: ورود شرکتها و افراد مختلف به حوزه معاملات میتواند فرصتی مناسب برای تبلیغات محیطی در شهر باشد.
وی افزود: تبلیغات بر روی تابلوها باید بدون چروک و جذاب باشد، چراکه چشمهای مردم را به این تابلوها خیره میکنیم.
میرلوحی گفت: شرکتهایی که وارد این حوزه شدهاند باید شیوههای خلاقانه و مسئولانه را انتخاب کنند و زیباترین و جذابترین طرحها را ارائه دهند تا اثرگذار باشد.
وی ادامه داد: فضای تبلیغات در شهر تهران وضعیت مناسبی ندارد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: معیار ما در فضای تبلیغات باید هنر و خلاقیت باشد و نه پول و حساب.
وی افزود: برای تبلیغات در شهر تهران از ۲۵ درصد بودجه تنها ۳ درصد یعنی چیزی حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
میرلوحی گفت:کار ایجاد فضای تبلیغاتی در شهر تهران برعهده شهرداری است و متاسفانه هم اکنون ما متکی به درآمدهای شهرفروشی شدهایم.
وی ادامه داد: برای ایجاد فضای مناسب تبلیغات، باید فضای رقابتی ایجاد شود و شیوه انتخاب شرکتها باید بر اساس صلاحیت و درستی باشد، تا هیچ عدد و رقمی جا به جا نشود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: مدیریت شهری باید دارای شیوهای باشد که فضای تبلیغات به صورت محیطی قانونمند شکل گیرد و رقابتها سالم باشد.
انتهای پیام/