ستاره هالیوودی فیلم‌های اکشن و دوست نزدیک رئیس‌جمهور روسیه به عنوان نماینده ویژه مسکو در امور بشردوستانه با آمریکا انتخاب شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی، «استیون سیگال»، ستاره هالیوودی فیلم های اکشن و دوست نزدیک «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به عنوان نماینده ویژه مسکو در امور بشردوستانه با آمریکا انتخاب شد.

یک بازیگر هالیوودی نماینده ویژه روابط بشردوستانه روسیه – واشنگتن شد+تصاویر

سیگال در سال 2016 گذرنامه روسی خود را از شخص پوتین دریافت کرد و شهروند روسیه شد.

یک بازیگر هالیوودی نماینده ویژه روابط بشردوستانه روسیه – واشنگتن شد+تصاویر

یک بازیگر هالیوودی نماینده ویژه روابط بشردوستانه روسیه – واشنگتن شد+تصاویر

وزارت امور خارجه روسیه ضمن اعلام این خبر در صفحه فیس بوک خود نوشت: وظیفه این بازیگر قدیمی توسعه بیشتر روابط روسیه و آمریکا در عرصه اقدامات بشردوستانه  و انسانی شامل فرهنگ، هنر و جوانان است.

وزارت امور خارجه روسیه این اقدام را یک نوع دیپلماسی مردمی توصیف و اعلام کرد سیگال برای انجام چنین وظیفه‌ای هیچ مبلغی دریافت نمی کند.

این ستاره 66 ساله که در بیش از 60 فیلم اکشن از جمله «بالاتر از قانون» و «تحت محاصره» بازی کرده است از این فرصت که وزارت خارجه روسیه برای او در نظر گرفته است «صادقانه» تشکر کرد و گفت: «من همیشه سعی کردم هر کار ممکنی را برای کمک به بهبود روابط روسیه و آمریکا انجام دهم. من بدون اخذ هیچ منصب رسمی این وظیفه را انجام می دهم و این افتخار بزرگی برای من است.»

سیگال اصالت روسی دارد و ضمن دفاع از سیاست های روسیه به طور منظم به این کشور سفر می کرد. او یک کارشناس هنرهای رزمی و دارنده کمربند سیاه دان 7 در رشته آی‌کی‌دو است. اوایل ماه مه، سیگال به مدت 5 سال از ورود به اوکراین منع شد. دولت کی‌یف اعلام کرد سیگال در یک کنسرت در منطقه کریمه شرکت کرده و الحاق این منطقه به روسیه را به رسمیت شناخته است. این بازیگر نیز در واکنش به اقدام دولت اوکراین گفت: من غیر از کمربند سیاه، یک لیست سیاه هم دارم!

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار