نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: هدفمان حضور موفق در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است تا بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

باقری: هدف ما حضور موفق در بازی‌های آسیایی جاکارتا استافسانه باقری نایب رئیس فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: هدفمان حضور موفق در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است تا با کسب بهترین نتیجه برای کاروان ایران افتخار آفرینی کنیم.

او درباره آمادگی تیم ملی کاراته برای بازی‌های آسیایی گفت: تیم ملی کاراته بانوان تا رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن ۱۲ اردوی آمادگی را پشت سر گذاشت و  طبق برنامه ریزی های انجام شده از بعد بازگشت از اردن تیم ملی بانوان باید در 3 مرحله اردوی آمادگی حاضر می شد که یک مرحله آن سپری شده و در دومین مرحله اردوی آمادگی بازی‌های آسیایی قرار داریم.

او ادامه داد: با توجه به اهمیت بازی‌های آسیایی تمرینات با شدت بالا را برای ملی پوشان در نظر گرفتیم و در اردو‌ها از سایر کاراته کاران که دارای رنکینگ جهانی هستند به عنوان یار تمرینی برای ملی پوشان استفاده کردیم تا آن‌ها با آمادگی کامل راهی مسابقات شوند.

باقری درباره حاشیه‌های اخیری که درباره عملکرد تیم ملی بانوان ایجاد شده است گفت: مجموعه عملکرد یک بخش مهم است. در بخش پایه، دختران ما توانستند به طور مستقیم ۲ سهمیه المپیک جوانان آرژانتین را بدست آورند و با پیگیری‌های فدراسیون توانستیم سهمیه نگین آلتونی را هم کسب کنیم تا هر ۳ ملی پوش ما بتوانند در المپیک جوانان آرژانتین حضور داشته باشند.

او افزود: در بخش‌های مختلف کاراته بانوان برنامه ریزی‌های لازم انجام شد و شاهد رشد چشمگیری در این زمینه بودیم که در کارنامه کاراته بانوان ثبت شده است.در حال حاضر ۳۰ کاراته کا در رده امید دختران در اردو حضور دارند که می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی باشند.

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: در حال حاضر تیم‌های ملی کاراته بانوان در رده پایه و بزرگسالان در اردو حضور دارند تا برای رقابت‌های پیش رو آماده شوند و خوشبختانه ملی پوشان کاراته با انگیزه بالایی تمرین می کنند تا در رقابت های آسیایی و جهانی بهترین عنوان را کسب کنند.


بیشتر بخوانید: 

عباسعلی: قول کسب مدال در بازی‌های آسیایی را نمی‌دهم


انتهای پیام/


اظهارات باقری درباره تیم ملی کاراته بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار