تیم شهرداری دشتى پارسیان با شکست تیم موج سواران ساحل چالوس به صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم شهرداری دشتى پارسیان با شکست تیم موج سواران ساحل چالوس به صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور صعود کرد.
در چارچوب هفته پنجم این رقابت ها عصر دیروز تیم شهرداری دشتى پارسیان در جدالی حساس و در خانه با نتیجه ٤ بر ٢ تیم موج سواران ساحل چالوس را شکست داد.
با ثبت این نتیجه نماینده استان ۱۲ امتیازی شد و بالاتر از تیم ۱۱ امتیازی موج سواران ساحل چالوس در صدر جدول رده بندی جای گرفت.
تیم شهرداری دشتی پارسیان پیش از نیز تیم های دهیاری صادق آباد چهارمحال و بختیاری ، فرش حدادی اصفهان ، موج گناوه و دریانوردان بوشهر را شکست داده بود.
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با حضور شش تیم در حال برگزاری است و در پایان تیم های قهرمان و نایب قهرمان به لیگ برتر صعود می کنند.
نماینده پارسیان سال گذشته در مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی شرکت کرد اما با کسب عنوان سومی از صعود به رقابت های لیگ دسته اول بازماند.
اما امسال و پس از اینکه تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به حدنصاب نرسید، مسئولان فدراسیون فوتبال با درخواست تیم شهرداری دشتی پارسیان برای حضور در این رقابت ها موافقت کردند.
انتهای پیام/ب

پنجمین برد متوالی نماینده پارسیان در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.