یادواره ۲ شهید دوران دفاع مقدس شهیدان ابراهیم بامری و سید علی عبدالهی به همت گروه جهادی در مصلی امام علی (ع) شهرستان دلگان برگزار شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام عظیم بامری امام جمعه شهرستان دلگان در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم برگزار شد، گفت: شهدا مخلصانه جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه همه ما الگوپذیری از شهدا و ادامه راه آنان است.

فرماندار شهرستان دلگان هم گفت: امروز دشمن به دنبال مسدود کردن مسیر اصیل انقلاب اسلامی از طریق روش‌های انحرافی است و این یادواره‌ها، بهترین فرصت برای تحکیم پیوند وحدت، مسائل مذهبی، قومی، ملی و زبانی است.

شجاعی از تمام ادارات این شهرستان خواست در کنار فعالیت‌های اداری، فنی و عمرانی، یک پیوست فرهنگی نیز اضافه کنند.

عذرا خرمی نژاد مسئول گروه جهادی خادمین شهدا هم گفت: این یادواره با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با رشادت‌های شهدا و رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطر آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

در پایان این مراسم خانواده این دو شهید دوران دفاع مقدس و خانواده شهدای دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

شهرستان دلگان ۶۳ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۴ نفر از آنان در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ع

یادواره ۲ شهید دوران دفاع مقدس در دلگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار