طرح استارت آپ مستر با هدف کمک گرفتن از ایده های جوانان برای حل مشکلات صنایع از طریق خانه کارآفرینان نسل نو در استان کرمان در حال اجراست.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه شرکت ها به ویژه صنایع غذایی برای پیشرفت و ادامه ی کار به ایده های جدید نیاز دارند، گفت: با توجه به اینکه در حوزه صنایع غذایی مشکلاتی وجود داشت، از خانه کارآفرینان ( یکی از سمن های فعال جوانان در حوزه کارآفرینی استان کرمان) درخواست شد تا یک طرح مطلوب به منظور برطرف کردن دغدغه های موجود ارائه شود.

وی افزود: خانه کارآفرینان، به منظور توسعه بازار صنایع غذایی، طرح استارت آپ مستر را که جزو ایده های خود بود ارائه کرد.

اسدی تصریح کرد: هم اکنون این طرح با هدف کمک گرفتن از ایده های جوانان برای حل مشکلات صنایع از طریق خانه کارآفرینان نسل نو از سمن های فعال جوانان در حوزه کارافرینی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی در حال اجراست.

اسدی تصریح کرد: در گام نخست این طرح، برگزاری ورکشاپ های تخصصی مدنظر بوده است.

وی یادآور شد: این طرح مورد تایید شرکت شهرک های صنعتی قرار گرفت و بلافاصله شورای راهبردی با حضور کلیه مدیران و معاونان سازمان ها و نهادهای آموزشی شکل گرفت و در جلسه اول به شرکت کنندگان برنامه اعلام شد که حاضران با امضا صورت جلسه این همکاری را تأیید کردند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: بعد از اطلاع رسانی، استارت ورکشاپ ها زده شد که در بازده زمانی ده روزه بالغ بر ۷ ورکشاپ با محوریت خلاقیت و ایده پردازی برگزار شد.

 اسدی گفت:  برگزاری این ورکشاپ ها، مشارکت بیش از ۳۵۰ نفر در دوره آموزشی را به همراه داشت که از این آمار با توجه به شاخص ها بالغ بر ۱۵۰ نفر از جوانان و اساتید دانشگاه انتخاب شدند.

وی افزود: مرحله ی بعدی، بازدید از تورهای صنعتیست که  از هفته جدید آغاز می شود.

اسدی تصریح کرد: تورها ۱۵ تا ۲۰ نفره هستند که هر تور از یک کارخانه بازدید می کند.

انتهای پیام/ب

طرح پیشنهادی استارت آپ مسترِ خانه کارآفرینان کرمان برای کمک به صنایع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار