روزنامه ایندیپندنت نوشت کمبود مواد غذایی باعث ابتلای کودکان انگلیسی به سوء‌تغذیه شده است.

ایندیپندنت: ابتلای کودکان انگلیسی به سوء‌تغذیه به دلیل کمبود مواد غذاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی ایندیپندنت در گزارشی نوشت: کودکان خانواده‌های فقیر در انگلیس که دچار سوء تغذیه هستند به علت آنکه از وزن کم و اندام نحیف خود خجالت می‌کشند، حاضر نیستند در زنگ‌های ورزش مدارس، لباس هایشان را تعویض کنند.

دبیران تربیت بدنی مدارس انگلیس هشدار دادند کودکانی که در فقر به سر می‌برند به شکلی فزاینده به علت کمبود مواد غذایی و فعالیت بدنی، دچار سوء تغذیه و عدم تناسب بدنی می‌شوند.

در شرایطی که اخبار مرتبط با اضافه وزن کودکان انگلیسی، رسانه‌های این کشور را در بر گرفته است، سو ویلکینسون، رئیس اتحادیه تربیت بدنی انگلیس، هشدار داد این خطر وجود دارد که کودکان مبتلا به سوء تغذیه که شمار آن‌ها هم به شکل فزاینده‌ای افزایش می‌یابد نادیده گرفته شوند.

به گفته ویلکینسون، فقدان مواد غذایی در خانه، اصلی‌ترین علت لاغر بودن کودکان انگلیسی است. تقریبا از هر پنج معلم در انگلیس چهار نفر هشدار می‌دهند کودکان در ایام تعطیلات که در کنار خانواده‌های خود به سر می‌برند با مشکلات تغذیه‌ای ناشی از فقدان مواد غذایی کافی روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار